פרחים לאירועים עסקיים

הפקת אירוע עסקי כרוכה ברשימה ארוכה של דברים שיש לדאוג להם. לוח הזמנים צפוף ואתם עומדים בקשר עם מרצים, מוזמנים, קייטרינג וספקים שונים. בין כל אלה, חשוב לתת את הדעת על תפאורת הרקע, אשר משפיעה על האווירה באירוע ובאופן בלתי-מודע גם על מחשבותיהם ותחושותיהם של משתתפי הכנס. פרחים הם חלק מרכזי בעיצוב התפאורה ויש להם תפקיד חשוב באפקט שיוצר האירוע וברושם שיותיר על האורחים. פרחים משְׁרים נועם ורוגע, ומשדרים אלגנטיוּת. בכנסים המתקיימים באולמות גדולים, עם תאורה בלתי מספקת, הפרחים יקרינו אור והדר וינעמו לעין, ובכנסים המתקיימים בחוץ במזג אוויר שמשי הפרחים יתרמו ליצירת מראה אביבי וחגיגי.

מהיכרותנו את העולם העסקי אנו יודעים שלקראת הכנס תהיו עסוקים ועמוסים. הרשו לנו לְפַנות את עניין הפרחים מסדר היום שלכם, ולדאוג לפן העיצובי באופן שישלים את הכנס וייתן לו את הפיניש הרצוי – אירוע בוטיק ברמה גבוהה.
כי חברה המחשיבה את עצמה נמדדת (גם) בפרטים הקטנים...

למה לבחור בנו?

אנו בלה פלור בוטיק מתמחים בפרחים, ובפרט בעיצוב פרחים באופן המותאם לאירועים עסקיים. בעלי ניסיון בעיצוב ובהתאמת פרחים למרחבים וחללים שונים, הקשבה לרצון הלקוח ושימת לב לדקויות כך שהתמונה המתקבלת תהיה מושלמת. יחד איתכם נלמד על האירוע, נכיר את הסגנון המבוקש ונרכיב סידורים ועיצובים מתאימים לכיסכם ולרצונכם. ביום האירוע נגיע מוקדם ונספק פרחים טריים המתאימים למקום עריכת האירוע, בחוץ או בפנים.

אנו עומדים לימינכם כדי שתוכלו להקדיש את עצמכם לפן התוכני והלוגיסטי של האירוע ולא תצטרכו לדאוג לפן האסתטי. כשאנו מעצבים סידורים לאירוע מטרתנו היא שהפרחים יתרמו לחיזוק המסר שאתם מבקשים להעביר, וליצירת הרושם המיוחל.

לְמה חשוב לשים לב בעיצוב פרחים לאירוע?

ככלל, סידורי פרחים לכנסים הם גדולים וגבוהים יותר מסידורי פרחים רגילים כדי שתהיה להם נוכחות וליצירת אפקט מרשים. לצד זאת לכל אירוע מאפיינים שלו, וחשוב להתייחס לנקודות האלה:

  1. בדיקת מרחב הכנס וגודל החלל שבו הוא מתקיים – האם האירוע נערך בכמה חדרים קטנים או בחלל אחד גדול; האם יש במקום רחבת כניסה או חצר אחורית; האם מוגש כיבוד בעמדה מיוחדת. בעיצוב הפרחים נשלב בין הרצון שלכם ובין אופי החלל. לפי זה נחליט אם להזמין כמה סידורים זהים או להתאים את הסידור לאזורים שונים בכנס, כלומר ליצור זרים נפרדים לכניסה, לאזור קבלת הפנים ולאולם עצמו.
  2. למידת משמעות הכנס והתכנים שמועברים בו – כך נוכל לרתום את הפרחים ליצירת האווירה המבוקשת. בחלל שבו כמה מתחמים אפשר להרכיב זרים המתכתבים זה עם זה ומשלימים זה את זה, להעברת המסר הרצוי.
  3. התאמת הפרחים להלך הרוח של האירוע עסקי סוג האירוע, הכנס או התערוכה שאתם עורכים משפיע על בחירת הפרחים המתאימים. לדוגמה, אם מדובר באירוע שיווקי או השקה, שמטרתם לעודד מכירות, נרצה ליצור אווירה קלילה ומלהיבה, אשר תניע את משתתפי הכנס לפעולה-רכישה. במקרה כזה מומלץ לבחור פרחים במגוון צבעים וסידורים בצורות מעניינות. אם מדובר ביום עיון, השתלמות או הדרכת עובדים נרצה ליצור אווירה רשמית ורצינית יותר ונבחר פרחים שיבטאו זאת. כך, יום גיבוש לעובדים שהוא קליל ומהנה באופיו, יכתיב פרחים שונים לעומת כנס מקצועי. כחברה המספקת פרחים לארגונים באופן קבוע, אנו בלה פלור בוטיק נלמד להכיר את סוגי השירותים שאתם מציעים, ונתאים את עצמנו לצורכיכם ודרישותיכם באירועי חברה שונים.
  4. הקפדה על ריחם הטוב של הפרחים – לצד הנראוּת והוויזואליות, מקום שיש בו ריח טוב משְׁרה נינוחות ותחושה נעימה. לכן נקפיד לבחור פרחים המפיצים ריח טוב. נמצא גם כי ניחוח נעים מניע אנשים לפעולה ולרכישה, שהן לא פעם אחת ממטרותיו של הכנס.
  5. תקשורת בין שוזר הפרחים לחברת הפקת האירוע – אם השוזר עובד לצד חברת עיצוב אירועים חיצונית חשוב ליצור קשר ביניהם שיוכלו להיות מתואמים, וכדי שהפרחים ישלימו את העיצוב הכללי ויתמזגו עמו.
  6. התאמת הפרחים למאפייני המקום גודל החלל ישפיע על עיצוב הפרחים. ככלל, מומלץ לעצב סידור המתאים באופן פרופורציונלי לגודל החלל שבו ייערך האירוע. לאולם כנסים גדול לא יתאים סידור מינימליסטי, ובאולם קטן סידור גדול יכביד ויחסום את החלל. אם החלל אינו עמוס בפריטים, סידור פרחים גדול ימלא את החלל וישרה תחושה חמימה וביתית. אם האולם מאובזר, רצוי לבחור בסידורים מינימליסטיים  יותר. כך גם לגבי צבעוניות הזרים – לחלל מקושט רצוי להתאים זרי פרחים סולידיים ועדינים, בחלל אפרורי אפשר לבחור בצבעים דומיננטיים יותר.
  7. התאמת הפרחים לתנאים הפיזיים של המקום – חשוב להתאים את סידורי הפרחים לאקלים של המקום, כדי שישמרו על טריות ורעננות בזמן האירוע. הכוונה היא הן למיקום האירוע – בחוץ או בפנים הן לעונת השנה. כך לדוגמה, באירוע שנערך בחוץ בעונת האביב או הקיץ יש לבחור פרחים עמידים לשמש, מומלץ כאלה התורמים לעיצוב אווירה כפרית.
  8. פרחים כחלק מהמיתוג של הארגון – בכנס שאותו מארגנת חברה מומלץ להתאים את חללי הכנס לרעיון המרכזי של האירוע. אפשר לקשר את העיצוב לנושא שבו עוסק הכנס או לצבעים של לוגו החברה. פרחים יכולים לסייע במיתוג הארגון, ואפשר לבחור בגוונים ובעיצובים אשר ישרתו העברת מסר שיווקי מסוים באופן סמוי ובלתי מודע. בהיבט זה הפרחים מהווים נדבך משלים התורם לקונספט העיצובי.

 

זרים נוספים

פרט לסידורים מרכזיים גדולים ניתן לחשוב על קישוט בפרחים נוספים במסגרת האירוע. אפשר להשתמש בזרים לעיצוב דוכני כיבוד בכנס, דוכנים שיווקיים ועוד. אפשר להעניק זרי הוקרה לאורחים, מרצים, אנשי כבוד או זר מזכרת שיחולק לאורחים בסיום הכנס. אפשר לעצב גם זרים למרכזי שולחנות שבהם מסבים אורחי הכנס. במקרה כזה חשוב שהזרים יהיו נמוכים כדי שלא ימנעו קשר עין בין יושבי השולחן באופן שיקשה על עריכת שיחה ביניהם. זרים גבוהים עשויים גם להסתיר את הבמה המרכזית בכנס, מקום הקרנת מצגת וכד'.

שיקולים אלה ושיקולים נוספים מנחים אותנו בלה פלור בוטיק בעת בחירת פרחים לאירועים עסקיים. נשמח לייעץ לכם ולסייע לכם לבחור את הפרחים והסגנון העיצובי אשר יעצימו את המסר העסקי שאתם מעוניינים להעביר וישדרגו את האירוע.

 

לה פלור בוטיק – פרחים לאירוע עם שִׁיק